Toimitusehdot
Mielimaisema 2099057-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita ja palveluja
yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen
muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: info@mielimaisema.fi
Puhelin: 050 462 2120
Postiosoite: Aurinkotuulenkatu 22, 00990 Hki
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet ja palvelut valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin.
Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla,
maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat
maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia,
Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass,
Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit,
sekä Jousto ja Mash.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa
maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan
lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta
epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:
https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja
turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet
raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja
kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa.
Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk.
Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko.
Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki
Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta
maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi.
Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan
(3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista.
Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja.
Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat
asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille.
Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto
Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan
asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella.
Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan
yritys.
Enterpay-yrityslasku: Yrityksesi saa laskun haluamallasi tavalla e-laskuna tai
sähköpostin välityksellä (.pdf lasku). Laskulla yrityksesi saa 14 päivää maksuaikaa.
Yrityksesi voi määritellä ostovaltuuksia haluamilleen työntekijöille ja hallinnoida
niitä helposti verkkopalvelun avulla. Yrityksesi voi seurata tehtyjä ostoja
verkkopalvelun välityksellä. Palvelun käyttö ostosten tekoon on maksutonta.
Lisätietoja Enterpayn yrityslaskusta osoitteessa www.enterpay.fi/ostajalle.
Palvelun käyttöehdot löytyvät osoitteesta: www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika
on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita,
toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan,
mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut
verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa
viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa
vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle
yhtiölle.
Palautus
Digitaaliset tuotteet: Kuluttajansuojalain mukaisesti digitaalisella sisällöllä ei
ole peruutusoikeutta, jos sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu asiakkaan
suostumuksella ja jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon.
Huomaathan siis, että tehtyäsi tilauksen hyvinvointivalmennuksen sisällön
toimittaminen voi alkaa heti, ja tilauksella ei ole peruutusoikeutta.
Fyysiset tuotteet: Voit peruuttaa tilauksen 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.
Määräaika umpeutuu 14 päivän kuluttua tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusoikeuden
käyttö edellyttää, että ilmoitat meille päätöksestäsi selkeästi esimerkiksi kirjeellä
postitse tai sähköpostilla. Mainitun määräajan noudattaminen toteutuu, kun lähetät
ilmoituksen peruutuksesta ennen peruuttamisajan päättymistä. Jos peruutat tilauksen,
palautamme kaikki saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset. Teidän on
palautettava tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua
peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräajan noudattaminen toteutuu, kun tuotteet
on lähetetty takaisin ennen 14 päivän määräajan päättymistä. Tilaaja vastaa tuotteiden
palauttamisesta hänelle aiheutuvista kustannuksista. Palautettavan tuotteen tulee olla
käyttämätön, eli täysin uuden veroinen. Palautamme tuotteen hinnan tarkistettuamme,
että palautettu tuote on alkuperäisessä kunnossa.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella
sähköpostitse.
Mikäli tilaus katoaa tai vioittuu kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa
tilaustasi, ilmoita virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti
sähköpostitse info (/at) mielimaisema.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut
kuljetuksessa, tee asiasta välitön reklamaatio kuljetusyhtiölle.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan
ratkaistavaksi.